Všeobecné obchodní podmínky
Salon Efa, Novomoravanská 346/28, 619 00 Brno
IČO: 07034717
Základní ustanovení
- Tyto všeobecné obchodní podmínky (dale jen „VOP“) upravují právní závazkové vztahy mezi poskytovatelem služeb a prodávajícím produktů (dale jen „poskytovatel“) – služby uvedené na www.salon-efa.cz/wp v provozovně Salon Efa a kupujícím poskytovaných služeb nebo produktů (dale jen „klient“).
- Provozovatel poskytuje kosmetické služby na základě platného živnostenského oprávnění a dokladů osvědčujících odbornou způsobilost k vykonávaným činnostem.
- Objednáním konkrétního termínu ošetření nebo objednáním dárkového poukazu (osobně, telefonicky, e-mailem, SMS, rezervačním systémem) projevuje klient svůj souhlas s VOP provozovatele.
- Nesouhlasí-li klient s těmito podmínkami, má možnost služby salonu nevyužít.
Objednávka služeb
- Objednávky jsou možné prostřednictvím online rezervačního systému, sms, telefonicky, e-mailem. Objednaný termín se stává závaznou objednávkou.
- Pro objednání termínu je nutné udat své osobní údaje (jméno a příjmení, telefon, e-mail) Tyto údaje nebudou nikde šířeny, zveřejňovány ani poskytovány třetím osobám.
- Změnu smluveného termínu či jeho rušení je potřeba ohlásit nejpozději 1 pracovní den předem do 12 hodin (telefonicky). V případě pozdní změny či zrušení termínu (déle než 1 pracovní den předem do 12 hodin) si poskytovatel vyhrazuje právo účtovat storno poplatek ve výši 500 Kč se splatností 3 dny na účet.
- V určeném období (vánoce, svátky, víkendy .. ) si poskytovatel vyhrazuje právo účtovat si storno poplatek v plné výši dané objednané služby a to i v případě dárkového poukazu.
- Dostaví-li se klient na objednanou službu se zpožděním, poskytovatel zkracuje dobu služby tak, aby následující klient mohl být obsloužen bez prodlevy. Klient uhradí sumu za celou proceduru dle ceníku.
- Nedostaví-li se klient ve smluveném termínu bez předchozí změny či zrušení, poskytovatel si vyhrazuje právo účtovat storno poplatek 500 Kč. Poskytovatel si rovněž vyhrazuje právo tohoto klienta již neobjednat.
- Platba je možná v hotovosti i kartou.
Dárkové poukazy
- Dárkový poukaz nelze směnit za hotovost.
- Platnost dárkového poukazu nelze prodloužit po platnosti.
- Dárkový poukaz lze využít pouze na službu, která je na něm uvedena.
- Dárkový poukaz je platný ode dne vystavení poukazu včetně, do dne uvedené platnosti poukazu.
- Dárkový poukaz je možné čerpat pouze ve lhůtě jeho platnosti, poté klient ztrácí nárok na jeho využití.
- Klient musí dárkový poukaz předložit ještě před vykonanou službou, aby mohl poskytovatel ověřit jeho platnost a hodnotu. Pokud tak klient neučiní, poukaz nemusí být akceptován.
- Dostaví-li se klient na objednanou službu s dárkovým poukazem po jeho platnosti, poskytovatel si vyhrazuje právo klienta odmítnout. Službu může provozovatel poskytnout v případě, že za ní klient zaplatí cenu dle ceníku.
- Je-li dárkový poukaz vystaven na nominální hodnotu, poskytovatel tuto hodnotu odečte od ceny poskytované služby. Případný rozdíl doplatí klient poskytovateli ihned na místě. Případný zůstatek je možné využít při další návštěvě v rámci platnosti poukazu.
Odmítnutí služby
Ošetření může být odmítnuto v těchto případech:
- klient trpí kontraindikacemi,
- klient se dostaví na ošetření v podnapilém stavu nebo pod vlivem návykových látek,
- klient se dostaví na ošetření se zdravotními problémy,
- klient se dostaví na ošetření v nevyhovujícím hygienickém stavu,
- klient se dostaví v doprovodu více osob nebo předem nenahlášeného doprovodu,
- klient se bude chovat nevhodně či vulgárně.
- V případě odmítnutí služby si poskytovatel vyhrazuje právo nárokovat po klientovi storno poplatek 500Kč.
Doprovod
- Klienta může po předchozí domluvě s poskytovatelem na službu doprovázet maximálně jedna osoba starší 15 let (dále jen „doprovod“). Poskytovatel může přítomnost doprovodu zakázat.
- Doprovod se musí po celou dobu služby chovat slušně, příliš nemluvit a nenarušovat průběh návštěvy. Doprovodu nevznikají nároky na využívání vybavení provozovny.
- Poskytovatel si vyhrazuje právo doprovod kdykoliv vyzvat k odchodu.
- Přítomnost dětí do 15 let (jako doprovod klienta) v době klientovy objednané služby je zakázaná. Pokud klient nemá hlídání pro dítě v době objednané služby, je povinen se do 24 hodin před začátkem služby předobjednat na jiný, vyhovující termín.
Osobní věci a cennosti
- Poskytovatel za jakékoliv případné ztráty věcí klienta před, během i po ošetření v prostorách provozovny nenese odpovědnost.
Ceník
- Platný ceník všech služeb je k nahlédnutí na provozovně, je umístěn na webových stránkách salonu. Ceny jsou smluvní a platí pro základní pracovní dobu od pondělí do pátku.
- Objednáním služby klient souhlasí s uvedenými cenami.
- Ceník je pravidelně aktualizován a je platný od 1.12.2023.
- Poskytovatel si vyhrazuje právo ceník kdykoliv změnit bez udání důvodu a předchozího upozornění.
- V případě nutnosti vyšší spotřeby materiálu nebo času si poskytovatel vyhrazuje právo cenu po upozornění klienta navýšit.
- Poskytovatel není plátce DPH.
Prodej a reklamace produktů
- Zaplacením produktu klient souhlasí s obchodními podmínkami a cenou produktu.
- Produkt je možné reklamovat do 30 dnů ode dne zakoupení pouze v původním balení, neotevřený, nepoužitý a po předložení dokladu o koupi.
- Poskytovatel nenese zodpovědnost za případné alergické reakce klienta nebo jiných osob po použití zakoupeného produktu.
Reklamace služeb
- Při reklamaci poskytovaných služeb musí zákazník bezodkladně a hodnověrným způsobem doložit, že předmět reklamace souvisí s konkrétním pochybením poskytovatele.
- Reklamaci podává výhradně klient ihned po vykonání služby, nejpozději však do 48 hodin od zahájení služby.
- Reklamace se vyřizuje pouze formou osobní návštěvy provozovny a následným sepsáním reklamace.
- 100% garance kvality a vrácení peněz v plné výši, pokud při placení služby klient není spokojen.
- Reklamace – Lash Lifting/Brow Henna.
- Při této službě se pracuje s vlastními řasami/obočím klienta a může ve výjimečných případech stát, že nezapůsobí. V tomto případě má klient tyto možnosti:
- Vrácení 50% z ceny (částka bude vyplacena hotově nebo se zašle na účet klienta)
- Druhá aplikace ZDARMA – nutno využít do 30 dnů ode dne reklamace.
- Reklamaci lze uplatnit do 72 hodin a to osobně nebo zasláním fotografie.
- Nárok na reklamaci zaniká, pokud ze strany klienta došlo k jednání, které způsobilo nadměrné slzení (neohlášená nemoc, kontraindikace v podobě hypercitlivosti očního okolí nebo otevírání očí během procedury.).
- Nárok na reklamaci zaniká v případě kontraindikací jako je těhotenství nebo jiné hormonální změny, kdy je klient upozorněn na možnost ovlivnění výsledku, s čímž je klient seznámen předem.
Klientská karta
- Před první poskytovanou službou je klient povinen vyplnit pravdivě zákaznickou kartu obsahující informace o kontraindikacích, alergiích, aj. a podepsat poskytovateli informovaný souhlas s jeho ošetřením.
- V případě, kdy klient odmítne poskytnout poskytovateli vyžadované osobní údaje, nebo odmítne podepsat informovaný souhlas, si poskytovatel vyhrazuje právo klienta odmítnout.
Ochrana osobních údajů
- Některé údaje poskytnuté při registraci klienta na služby a ošetření poskytované firmou Salon Efa se sídlem Novomoravanská 346/28, mohou mít povahu osobních a citlivých údajů ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb. O ochraně osobních údajů, v platném znění firma Salon Efa jako správce osobních údajů, se tímto zákonem plně řídí a činí vše pro to, aby tyto osobní údaje ochránila. Zpracovatelem osobních a citlivých údajů je taktéž Salon Efa/Eva Kotková.
- Plné znění ochrany osobních údajů je možné si pročíst v Salonu Efa nebo na webových stránkách salonu v záložce – GDPR.
Platnost a účinnost
- Tyto VOP vstupují v platnost a účinnost dne 11.4.2018 , tvoří nedílnou součást uzavřené ústní úmluvy o poskytnutí služeb. Poskytovatel si vyhrazuje právo změnit VOP bez předchozího upozornění.
Děkuji za respektování obchodních podmínek tohoto salonu.
Salon Efa
© 2023 Všechna práva vyhrazena